ForfatterBesked
Red

Red

Navn : Fred Bidwell (Margaret)
Alder : 32 år
I can show you the world ~ Erica Icon_minigender_female
Position : Captain

I can show you the world ~ Erica Empty
IndlægEmne: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:30 pm

Det var blevet den næste dag. Red havde vågnet op med favnen fuld af smuk prinsesse <3 ... så var hun stået op og havde taget sig sammen. Nu da der var en halv time til solen var ved at gå ned, gik ind ned og hentede hende! "You wanted to see the deck?" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Erica

Erica

Navn : Princess Erica
Alder : 25

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:36 pm

Erica havde haft endnu en dag uden at kunne komme fri fra kaptajnens seng. Ikke at hun havde specielt lyst til at komme fri efter den nat, og morgen, hun havde haft. Hun var bange for hun hurtigt kunne vænne sig til at vågne sådan.

Og så var Red tilbage. "Greetings captain. Yes, indeed I would"
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:37 pm

"Well now is your lucky change" sagde hun tilfreds og gik hen til hende... hun trak Erica ind mod sig og gik igang med at løsne hendes (reb.. lænker.. idk) ... man kunne jo ikke have hun flygtede mens!
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:40 pm

Erica rødmede dybt .. nu var muligheden for at forsøge at komme fri, men ... Hun tillod sig bare at nyde nærheden til den spændende mand
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:41 pm

"and then.." Red bandt Erica kom et reb eller lænke om livet på Erica og om sig selv!.. så de hang sammen..! ... men med en meter mellem dem så de også kunne bevæge sig!
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:45 pm

Erica blinkede .. she should have run ... Hun så dog stadig interesseret mod dækket, det ville blive spændende at se skibet. "Yes?"
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:46 pm

"we'll have fun" hun smilede til hende og ledte hende op på dækket!
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:48 pm

Erica rødmede svagt. "What will we be doing?"
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:50 pm

"Singing and drinking" svarede Red med et smil og de kom op på dækket! Besætningen var igang med at hente instrumenter og sætte en tønde rom frem!... der var nysgerrige blikke mod prinsessen der jo ellers havde været gemt væk!
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:52 pm

Erica blinkede overraskede. "Oh .. that does sound interesting". Hun havde været til masser af baller, men forestillede sig at dette måtte være noget andet
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeFre Maj 05, 2023 5:58 pm

Og det ville det være!

"Here she is" præsenterede Red med et smil "our finest loot. Let's show her how pirates celebrate"
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:04 pm

Erica så interesseret ud over besætningen. Det var første gang hun fik mulighed for rigtigt at se på de pirater, der havde fanget hende. Der var nogle imponerende skikkelser, men ingen der levede op til Red. Det var tydeligt at se, hvem der var kaptajnen.

Hun nejede så godt hun kunne, bundet til kaptajnen. "Greetings"

Bartholomew sad på en tønde lidt i baggrunden og holdt øje med Margaret og den unge prinsesse. Han smilte svagt og nikkede mod dem.
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:05 pm

Leo så prinsessen an!... ja, jo, hun var vel så pæn som kvinder nu var. Renere end kropigerne, men ellers vidste han ikke rigtigt...

Red smilede tilfreds "let's get some rum and start the music!"
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:09 pm

Erica rynkede brynene lidt og skævede mod hende. "I do not believe I have ever tried rum".

... Og der blev fundet instrumenter frem! Bartholomew havde en banjo, han gik i gang med
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:12 pm

Red så overrasket på hende "then it's about time!" hun lagde en arm om Erica og gik hen og fyldte hende et krus!
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:13 pm

Erica rødmede overraskede. "Oh .. yes, perhaps" hun rømmede sig lidt, but pirates could of course be more physical in public
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:15 pm

Red gav Erica kruset og fyldte sig selv et! "It's one of the most important things we have out here"
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:16 pm

Erica så nysgerrigt på væsken i kruset. "Oh, how so?"
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:17 pm

"No matter the problem, rum makes it better" fortalte Red "sickness, heartache, pain, party... it does it all"
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:19 pm

Erica kom til at smile lidt. "Hm .. That sounds more like a fantasy"
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:21 pm

Red fnøs "you'll see" forsikrede hun selvsikkert
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:22 pm

Erica tøvede og tog så en forsigtig tår af kruset!
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:24 pm

Red så interesseret på Erica...
Erica

Erica

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:27 pm

Erica hostede overraskede og rødmede. "Oh .. that's strong .."
Red

Red

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitimeSøn Maj 07, 2023 4:28 pm

Red grinede "you'll get used to it" lovede hun "let's sing some songs!" kaldte hun ud til crewet!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I can show you the world ~ Erica   I can show you the world ~ Erica Icon_minitime

I can show you the world ~ Erica
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Time for bed - Erica
» Welcome aboard me ship m’lady – Erica

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pirat Rollespil :: Skibet :: Dækket-
Gå til: