ForumforsideKalenderFAQSøgBrugerlisteGrupperTilmeldLog ind

Introduction - Angela and Baptiste

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angela

Angela

Introduction - Angela and Baptiste Empty
IndlægEmne: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 1:56 pm

“Do we look here?” Angela så imod kameraet og smilede prøvende. Hun kunne godt lide realityprogrammer. Ideen om at det her skulle kunne give hende og Baptiste klarhed i deres forhold dog… hun var skeptisk. Hun var slet ikke sikker på hun købte konceptet! Men… hun var heller ikke den der havde stillet ultimatummet, så det gav måske mening nok.

Der blev spurgt ind til hvordan de havde mødt hinanden.

”We met… what is it, 3.. 4 years ago? We work at the same hospital. Baptiste was the nurse at the wing I was focused on. He was just a breath of fresh energy. Really great with the patients, all the patience in the world… fun and charming, without overstepping any boundaries. At had many, many patients request him. And he isn’t just good at the social aspect, he is also very skilled. He was great to work with. Soon we had many late nights, and it ended with us going out to get lunch together when our schedules aligned.. or eating at the cafeteria at night. We got to know each other pretty well. At some point those lunches turned more into dinners and then it became dates.. we’ve dated for 2 years now.”

Intervieweren nikkede “and who gave the ultimatum?”
Tilbage til toppen Go down
Baptiste

Baptiste

Navn : Jean-Baptiste Augustin
Alder : 36
Introduction - Angela and Baptiste Icon_minigender_male

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:11 pm

Baptiste smilte svagt til Angela og så mod kameraet. "Well, that'd be me" indrømmede han og kløede siglidt i nakken. "I felt it was time to move on, as Angela said, we work well" han rynkede brynene lidt. "I'd like to make it official". Official that he and Mauga was over. Men det sagde han ikke højt.
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:16 pm

Intervieweren nikkede og så mod Angela "so why the hesitation?"

"It's just difficult with work" sagde Angela og rynkede brynene "now doesn't seem like the right time. I am working on an important projekt, my research is at a critical point and now hardly seems like the time to take time off, look at houses or thinking kids"
Baptiste

Baptiste

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:31 pm

Baptiste kom til at smile lidt, havde hørt lignende argumenter mange gange før. "The thing about Angela" startede han. "She's always busy with work. Very dedicated to helping others, I love that about her, but she could use taking some time to herself"
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:33 pm

Angela kom til at smile "... perhaps. But this time it really is bad timing..." forsikrede hun kameraet!

"And what are you hoping to gain from this experience?" spurgte intervieweren!
Baptiste

Baptiste

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:42 pm

Baptiste rystede på hovedet med et svagt smil. "Well .. I suppose I'm hoping for closure" han rømmede sig lidt. "Closure on this argument" tilføjede han hurtigt
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:45 pm

"I would also like to see how it'll go.. it is a place to look inward and confront some fears" sagde Angela "I might need that, to take the next step"
Baptiste

Baptiste

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:48 pm

Baptiste nikkede og rynkede brynene lidt. "Yeah .. me too" indrømmede han
Angela

Angela

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:50 pm

Angela smilede til Baptiste "let's come out of this stronger" sagde hun

Så blev de takket for interviewet og ført ud og gjort klar til at møde de andre detalgere!

//out!//
Baptiste

Baptiste

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:52 pm

Baptiste gengældte smilet. "Yeah. We will"

//out!//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Introduction - Angela and Baptiste   Introduction - Angela and Baptiste Icon_minitime

Introduction - Angela and Baptiste
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første date - Baptiste
» Anden date - Baptiste
» Moving in - Baptiste x Mauga
» Første date - Angela
» Anden date - Angela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum