ForumforsideKalenderFAQSøgBrugerlisteGrupperTilmeldLog ind

Introduction - Ashe and Gabriel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ashe

Ashe

Introduction - Ashe and Gabriel Empty
IndlægEmne: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 12:22 pm

Ashe sad på den lidt for lille, hvide sofa sammen med Gabriel og fokuserede på kameraet. De var lige blevet spurgt hvordan de lærte hinanden at kende, og hvordan de fandt sammen.

”Well” startede Ashe ”Gabe and I met around… 4 years ago? I got some… intel, on a case and I needed his help. I quickly learned he’s capable and he got my case done effectively. I appreciate that in a man. Then he told me he could use someone like me on the force, a year later I got a job, a boyfriend and a thriving career.”

Intervieweren så på Ashe og nikkede ”og hvem var det der satte ultimatummet?”

”I gave the ultimatum” svarede Ashe og så mod Gabe ”it’s been three years already. I know what it means when a man is draggin’ his feet. Means he ain’t sure he’s loyal. I’ve been there before. People at the station are starting to talk. I decided he needed a little push.”

Intervieweren nikkede igen og så mod Gabriel ”and why are you hesitating when it comes to marriage?”
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel

Navn : Gabriel Reyes
Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minigender_male

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 1:59 pm

Gabriel havde siddet lænet tilbage i sofaen og holdt øje med Ashe, mens hun fortalte om deres forhold. Han lænede sig lidt frem, da han blev snakket til og skiftede blikket mod intervieweren. "Well, it ain't my first time either. I've tried the whole 'rushing into marriage' and it didn't work. I'd like the both of us to be sure first"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:03 pm

Intervieweren nikkede "what are you guys hoping to get out of this experience?"

"I'm hopin' Gabe's gonna realize I'm the girl for him. I feel like I been patient, I am sure, why ain't he sure? He better figure it out while we are in here." sagde Ashe og så mod Gabe!

Intervieweren så imod Gabe!
Gabriel

Gabriel

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:20 pm

Gabriel hævede et øjenbryn af Ashe. "Right. I hope we'll both figure out what it is we really want, and make sure we're not rushing into anything because it feels right in the moment" sagde han og rystede lidt på hovedet. "Truth be told, I don't know if she's really over her ex"
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:23 pm

Ashe's øjne blev smalle og hun skulede mod Gabriel "I am over him! Which I told ya, more than once! That's why I'm trying to marry ya, isn't it?"

Intervieweren filmede det første af mange vrede udbrud fra Ashe, lovely casting <3
Gabriel

Gabriel

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:36 pm

Gabriel løftede afværgende hænderne. "Sure sure, I'm just saying" han så mod kameraet, og så tilbage på Ashe. "You get awfully angry when talking about him .."
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:38 pm

"Because I am awfully angry at him! And if ya don't want me to start gettin' awfully angry at ya, ya stop bringin' him up!" sagde Ashe vredt!!! and totally over him!

Filme filme drama!
Gabriel

Gabriel

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:46 pm

Gabriel grinte lidt. "Right, right. I won't bring him up again". Han sendte kameraet et blik, sådan et 'are you seeing this too?' blik!
Ashe

Ashe

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:46 pm

And the kamera was!

"Thank you, it's time to meet the others." sagde intervieweren glad og Ashe og Gabriel blev eskorteret til den næste del af huset osv!

//out!//
Gabriel

Gabriel

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitimeLør Jun 24, 2023 2:50 pm

Gabriel gik med Ashe ud for at møde .... Ashes ex!

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Introduction - Ashe and Gabriel   Introduction - Ashe and Gabriel Icon_minitime

Introduction - Ashe and Gabriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Moving in - Cassidy x Ashe
» After the first night - Interview (Cassidy x Ashe)
» Date med Gabe - Gabriel
» Anden date - Gabriel
» Interview efter første date - Ashe x Cassidy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pirat Rollespil :: Overwatch Dating Show - Ultimatum :: The Ultimatum-
Gå til: